#fightclub

Bugün bir kitap yorumuyla buradayım. Efendim söz konusu kitap Chuck Palahniuk’tan Dövüş Kulübü. Evet çok bilniyor, evet, artık duymaktan kusmalıyız. 




Gel gelelim gerçeklere. Genel olarak film olarak bilinse de ilk kitap olarak karşımıza çıkıyor. Filmini izlemedim ve şimdiye kadar hep önce kitabını okumam gerekiyor diye düşünmüştüm. Haklıymışım. Fragmanını izlemişliğim elbette olmuştu fakat kitaptan sonra tekrar izlediğimde filmin karşıma yavan bir çerçevede ilerlediği çıktı. Şuan izleyip izlememek arasında gidip geliyorum ama sanırım kitap üzerinden belirli bir zaman geçtikten sonra izleyeceğim. 




Ayrıca kitaptaki değişik kızımız Marla. Helena Bonham Carter. Kesinlikle hatun bu tür filmler için biçilmez kaftan. Tim Burton'ın eşi olduğunu karanlık karakterlerle kanıtlar nitelikte. Hele ki kitaptaki son sahne. Çatıdaki intihar kısmı. Filmde daha farklı işlemişler gibi.




'Her şeyi hatırlıyorum.
"Aşık falan olduğumdan değil" diye bağırıyor Marla, "ama sanırım ben de senden hoşlanıyorum."
Marla Tyler'dan hoşlanıyor.
"Hayır senden" diye bağırıyor Marla, "aradaki farkı biliyorum."




"Bizim büyük savaşımız kendi ruhlarımızla. 
  Büyük buhranımız ise hayatlarımız."



Yorumlar

  1. "Maybe self-improvement isn't the answer, maybe self-destruction is the answer." bu söz hakkında ne düşünüyorsun ? Sence haklı mı ? cevabını e-posta olarak yazarsın sevinirim ( ayadam981@gmail.com )

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar