#greenstreetholigans

"Hayatımızda birçok yerde bulunabiliriz. Çeşitli konularda konuşup güzel vakit geçirebiliriz. Fakat bazen bir his beliriverir içinizde ve oraya yabancıymışçasına kalakalırsınız. Bir an beyniniz hiçbir şey algılamadan çevreden aldığı kokuyu, olduğu ortamı anlamaya çalışır. Uzun bir süre algılamaya ve konumlandırmaya çalışır kendisini. Ben neredeyim? Bir an tökezleyip cama koşma hissi uyandırır içinizde. Ne kadar nefes almaya çalışsanız da bir türlü yetmez o koskoca hava. Niye mi? Olduğunuz yer dar gelmeye başlar. Kendinizi dışarı atıp sonsuza koşmak isterseniz. Hiç durmadan yorularak. Yoruldukça unutmak isterseniz. Hiç durmadan yorularak. yoruldukça unutmak istersiniz. Çıplak ayak tüm soğuğu hissederek. Buz kristalleri ayaklarınızı keserken acıya aldırmayarak. koşarsınız. Hiçbir şey bulamayana dek."

   Filmi izledikten sonra bunları yazdım. Kendini bulmak en büyük sıkıntımsa da, kaybetmekte o kadar hakkım diye düşündüm. Kaybetmek ya da bulmak her şey bana ait. izleyin sadece. Belki çok etkileyici bir konusu yok. Açıkçası ilk başroldeki namı diğer Frodo Baggins'imiz için izledim. bittiğinde de çok etkilenmemiştim. Daha sonra ki günlerde aklıma gelip durdu ve böylelikle iki kelam edelim dedim. İzleyin.



Yorumlar

Popüler Yayınlar