UYKU

Hayal ediyorum. Mistik bir dünyada yaşadığımı. Gerçekliğe geri döndüğümde ki üzüntüm artık geçti. Daha kolay geliyor şimdiye dönmek. Büyük, sonsuz bir evrenden şimdiki boyuta dönüyorum. Maviler , kırmızılar, pembeler... İhtiyacım olan bütün neon renkler, zamanı keşfediyorum. Sonra biri katılıyor. Benimle kaybolup, bu renkleri görmek istiyor. Arkamızda süpernovalar patlıyor, bir an aydınlanırken etrafımız daha sonra bir karadeliğe ilişiyor gözümüz. Tüm renkler kayboluyor. Bol kıyafetlerimiz bizi hiç rahatsız etmiyor. İçimdeki dolulukla karşımdaki yüze bakıyorum. Aynı hissediyor. Aynı hissediyoruz. İnanamıyorum. Benim fantastik dünyamda uçuyoruz. Birazdan Mısır'ın Krallar Vadisi'ne ulaşacağız. Oradan Meksika'ya Tikal'de ki Kukulkan Piramidi'ne gideceğiz. Grönland penguenleriyle kayacağız buz üzerinde. Üşüyeceğiz. Japonya'ya Kyoto Kalesine gideceğiz. Gideceğiz. Bulacağız. Kaybolacağız. Koşacağız. Birlikte. Birlikte hayal edeceğiz.

...

Uyandım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar